Disney, Lapė ir „Warner Bros. Discovery“. atšaukė planus pradėti savo sporto transliacijos paslaugą „Venu“, sakoma bendrame penktadienio pranešime.
„Atidžiai apsvarstę, mes bendrai sutarėme nutraukti „Venu Sports“ bendrą įmonę ir nepaleisti srautinio perdavimo paslaugos“, – sakoma jų pranešime. „Nuolat kintančioje rinkoje nusprendėme, kad geriausia patenkinti besikeičiančius sporto gerbėjų poreikius sutelkiant dėmesį į esamus produktus ir platinimo kanalus. Didžiuojamės iki šiol atliktu darbu Venu ir esame dėkingi Venu darbuotojų, kuriuos palaikysime per šį pereinamąjį laikotarpį“.
„Venu“ pirmą kartą buvo paskelbta vasarį ir skirta sujungti „Fox“, WBD ir „Disney“ priklausančių ESPN tiesioginį sporto turtą. Iš pradžių buvo numatyta, kad ji bus paleista prieš NFL sezono pradžią rugsėjį, bet iš dalies atidėjo teisinis interneto televizijos rinkėjo „Fubo“ iššūkis, kuris teigė, kad platforma prieštaraus konkurencijai.
Pasak antimonopolinės bylos teisėjo, Disney, Fox ir WBD kartu valdo daugiau nei 50 % visų JAV sporto žiniasklaidos teisių ir mažiausiai 60 % visų nacionaliniu mastu transliuojamų JAV sporto teisių.
Žinia, kad jis nebus paleistas, šokiravo „Venu“ darbuotojus, kurie tai sužinojo vėlų ketvirtadienio vakarą, anonimiškai kalbėjosi dėl vidaus reikalų aptarę su šiuo klausimu susipažinę žmonės. Jie tikėjo, kad turi galimybę pradėti paslaugą po to, kai anksčiau šią savaitę „Disney“ sutiko sujungti „Hulu+ Live TV“ su Fuboišsprendęs visus bylinėjimusis dėl Venu.
Tačiau teisėjo atsakymas į Fubo ieškinį suabejojo kabelių susiejimo teisėtumu apskritai, paskatindamas „Disney“ sudaryti sandorį su „Fubo“, per kurį „Disney“ perimtų 70% susidariusios bendrovės kontrolę. O prieš dvi dienas palydovų paslaugų teikėjai „DirecTV“ ir „Dish“ išsiuntė laiškus federaliniam teismui, teigdami, kad teisėjo iškelti teisiniai klausimai liko neatsakyti.
Pasak pažįstamų žmonių, užuot rizikavusios išplėstiniu ieškiniu, galinčiu apskritai pakenkti susiejimui, įskaitant „Disney“ pastangas sujungti savo srautinio perdavimo subjektus (ESPN, „Hulu“ ir „Disney+“).
„DIRECTV išlieka sporto lydere ir tikimės bendradarbiauti su mūsų programavimo partneriais, įskaitant Disney, Fox ir Warner Bros. Discovery, kad konkuruotume vienodomis sąlygomis ir suteiktų sporto gerbėjams daugiau pasirinkimo, kontrolės ir vertės vienoje patirtyje. „DirecTV“ pranešime teigiama.
2024 m. rugpjūčio 16 d. „Fanatics Fest“ renginyje Niujorke kabo „Disney“, „Warner Bros. Discovery“ ir „Fox“ sporto transliacijų įmonės „Venu Sports“ reklama.
Jessica Golden | CNBC
„Warner Bros. Discovery“ verslo modelis labai priklauso nuo daugelio kabelinių tinklų, įskaitant CNN, TNT, HGTV ir „Food Network“, susietų vežimo sutarčių.
„Disney“ planuoja 2025 m. rugpjūčio mėn. debiutuoti ESPN „Flagship“, visa apimančią ESPN srautinio perdavimo paslaugą. Vis dar neįvardyta ESPN srautinio perdavimo paslauga apims viską, kas transliuojama ESPN linijiniame tinkle, skirtingai nei ESPN+.
„Disney“ susitarimas su „Fubo“ ir neseniai atliktas bendrovės vežimo atnaujinimas su „DirecTV“ taip pat suteikia įmonei naujų būdų, kaip supakuoti vadinamuosius siaurus paketus – siauresnį kanalų pasirinkimą už mažiau pinigų. Tokia buvo „Venu“ idėja: parduoti mažesnį linijinių kanalų skaičių už mažiau pinigų nei tradicinė kabelinė televizija.
— Prie šio pranešimo prisidėjo Lillian Rizzo iš CNBC.
Atskleidimas: „Comcast“, kuriai priklauso pagrindinė CNBC „NBCUniversal“, yra „Hulu“ bendrasavininkė.