„Tesla“ salonas su savo logotipu ir eksponuojamomis elektrinėmis transporto priemonėmis, įskaitant 3 modelį ir Y modelį, matoma 2025 m. Sausio 12 d. Chongqing mieste, Kinijoje.
Cheng Xin | „Getty“ vaizdai
Elektrinių automobilių kompanijos Kinijoje pasveikino gyvatės metus su daugybe paskatų vartotojams, po to, kai pagrindiniai automobilių gamintojai metų pradžioje pranešė apie pristatymą.
Kinijos vartojimo rodiklių minkštumas sukėlė rūpesčių, kad automobilių gamintojai gali nesugebėti parduoti sukauptų automobilių inventoriaus, sakė Liz Lee, „CounterPoint Research“ asocijuotasis direktorius. „Taigi maždaug per Kinijos Naujųjų metų atostogas … Jie ką tik pradėjo (šias) agresyvias akcijas. Pažiūrėkime, kaip (ilgai) tai tęsis.”
Šiemet „Mėnulio Naujųjų metų“ atostogos vyko nuo sausio 28 d. Iki vasario 4 d. Žemyninėje Kinijoje, įvesdama gyvatės agrarinius Kinijos zodiako metus. Sausio mėn. Pekinas teigė, kad ji jau išleido 81 milijardą juanių (11,12 milijardo dolerių), siekdama paremti elektromobilių, išmaniųjų telefonų ir namų prietaisų vartojimą per ilgą atostogų laikotarpį.
Trečiadienį, pirmoji oficiali darbo diena po atostogų, Tesla Paskelbė 8000 juanių draudimo subsidijų ir penkerių metų 0% palūkanų finansavimo plano savo pigiausio automobilio planui-3 modelyje. Tai sumažina bendrą pagrindinės versijos kainą beveik 1100 USD klientams, kurie šį mėnesį uždirba maždaug 11 000 USD 34% įmoką-maždaug 11 000 USD. ir dalyvauti 0% finansavimo plane. Klientams, kurie atliks mažesnę įmoką, bus imamas palūkanas.
Sausio mėn. „Tesla“ paskelbė tą patį penkerių metų planą be palūkanų dėl savo naujojo Kinijos modelio „Y“, kuris ketina pradėti pristatymus kovo mėnesį. JAV automobilių gamintojas teigė, kad jos pardavimai Kinijoje praėjusiais metais pasiekė rekordinį aukštą, tačiau perspėjo apie konkurencinį spaudimą.
Kinijos startuolis Xpeng Trečiadienį visiškai panaikino pradinę įmoką, siūlydamas penkerių metų be palūkanų finansavimo susitarimą keturiems modeliams ir socialinės žiniasklaidos žymekliui pabrėžiama, kad tai buvo vienintelis automobilių gamintojas, siūlantis nulinę įmoką ir 0% palūkanų. „XPENG“ jau atsisakė įmokos už vieną iš automobilių, „G6“ visureigio, per gruodžio mėn. Pardavimo sandorį.
NIO Vasario 1 d. Paskelbė penkerių metų, 0% palūkanų planą mėnesį po to, kai jo bendras automobilių pristatymas sausio mėn. Sumažėjo iki 13 863 vienetų, palyginti su 3138 praėjusį mėnesį.
Ši nauja reklama yra žingsnis nuo trejų metų 0% palūkanų normos paskolų plano, kurį įmonė paskelbė sausį. Konkurentas Li automobilis Lapkritį taip pat paskelbė trejų metų 0% palūkanų planą.
Naujausios paskatos yra „reikšmingos“ ir yra „būdai numesti kainas nenuleidžiant () kainos“,-teigė Stephenas Dyeris, partneris ir generalinis direktorius, „Didžiosios Kinijos“ vadovas konsultacijų įmonėje „AlixPartners“. Dyeris taip pat vadovauja įmonės „Asia Automotive“ ir pramonės praktikai.
Jis perspėjo, kad skirtingai nei Šiaurės Amerikos vartotojai, Kinijoje esantys asmenys buvo linkę nepamiršti automobilių kainų mažinimo, norėdami laukti papildomų nuolaidų.
Tarp tam tikro sezoninio spaudimo kelios pagrindinės Kinijos elektromobilių kompanijos pranešė apie staigų vidaus pristatymų sumažėjimą sausio mėnesį ir gruodį. Net didžiausias žaidėjas, BYDsausio mėn. – nuo 509 440 automobilių gruodžio mėn. Sausio mėn. Sausio mėn. Matė, kad sumažėjo keleivių transporto priemonių pardavimas iki 296 446. Analitikai paprastai prognozuoja lėtesnį pramonės augimą po spartos plėtros per pastaruosius kelerius metus.
„Dabar prasideda šiek tiek„ Shakeout “, – teigė Dyeris. „Nenustebčiau, kai šiais metais dar labiau sukramtyta, nes tomai ir toliau patiria spaudimą.”
Iššūkis užsienio prekės ženklams
Lėtėjimas sustiprina konkurenciją didžiausioje pasaulyje automobilių rinkoje, kurioje vietiniai žaidėjai sumažino kainas ir tradicinius užsienio prekės ženklus stengėsi prisitaikyti prie greito šalies perėjimo prie naujų energetinių transporto priemonių. Kategorija, kurioje yra tik akumuliatorių ir hibridų varomi automobiliai, dabar sudaro daugiau nei pusę naujų keleivinių automobilių, parduodamų Kinijoje.
Remiantis „CounterPoint“ prognozėmis, naujų energetinių transporto priemonių dalis Kinijos keleivinių automobilių rinkoje greičiausiai augs – nuo maždaug 50% iki 86% iki 2035 m.
Lee tikisi, kad daugiau tarptautinių prekės ženklų netrukus paskelbs savo paskatas Kinijos automobilių pirkėjams. Tačiau ji tikisi, kad akcijos iš esmės truks tik vieną ar du mėnesius, ir kad pagrindiniai išgyvenę žmonės bus vietiniai prekės ženklai.
Dvidešimt naujų energetinių transporto priemonių prekės ženklų praėjusiais metais sustabdė operacijas Kinijoje, o 13 pateko į rinką, todėl grynasis septynių prekės ženklų nuosmukis teigė Dyeris, pažymėdamas, kad dauguma naujų dalyvių, taip pat uždarytų, buvo Kinijos kilmės kompanijos. Jis tikisi, kad „JAV automobilių gamintojai turbūt yra susiję su kitais“.
Iššūkis nėra tik Kinijoje.
Praėjusiais metais „Ford Motor“ uždirbo 600 milijonų dolerių Kinijoje, o trečiadienį paskelbė, kad jos regioninis vadovas dabar taip pat vadovaus tarptautinėms rinkų grupei. Generalinis direktorius Jimas Farley pareiškime teigė, kad pasaulinė sėkmė „reikalauja, kad ir mūsų Kinijos eksporto verslas būtų naudojamas ir sėkmingai konkuruoja su Kinijos automobilių gamintojais, agresyviai didėjančiais šiose rinkose“.
Pataisa: Ši istorija buvo atnaujinta siekiant išsiaiškinti, kad NIO figūros atspindi automobilių pristatymą.