„McDonald's“ Pirmadienį pranešė apie nuviliančias ketvirčio pajamas, kurias sumažino silpnesni nei tikėtasi pardavimai JAV restoranuose po E. coli protrūkio vos savaites į ketvirtį.
Tačiau bendrovės akcijos išaugo daugiau nei 4% ryto prekybos, nes vadovai prognozavo, kad pardavimai padidės 2025 m.
Štai ką bendrovė pranešė, palyginti su tuo, ko tikėjosi „Wall Street“, remiantis LSEG analitikų apklausa:
- Pelnas vienai akcijai: Pakoreguota 2,83 USD, tenkina lūkesčius
- Pajamos: Tikimasi 6,39 milijardo dolerių, palyginti su 6,44 milijardo dolerių
Grynieji 6,39 milijardo JAV dolerių pardavimai buvo maždaug vienodi, palyginti su metų laikotarpiu. Remiantis „StreetAccount“ įvertinimais, bendrovės bendras tų pačių parduotuvių pardavimų augimas 0,4% viršijo „Wall Street“ lūkesčius dėl tų pačių parduotuvių pardavimo sumažėjimo 1%.
Tačiau „McDonald's“ JAV verslas pranešė apie staigesnį nei tikėtasi sumažėjimą toje pačiose parduotuvėse. Tų pačių parduotuvių pardavimai įmonės vidaus restoranuose per ketvirtį sumažėjo 1,4%; „Wall Street“ prognozavo tų pačių parduotuvių pardavimo sumažėjimą 0,6%.
„McDonald's“ teigė, kad eismas buvo šiek tiek teigiamas, tačiau klientai per ketvirtį išleido mažiau nei įprasta. Vasarą grandinė išleido 5 USD vertės kombinuotą patiekalą, kad sugrąžintų kainą sąmoningus valgytojus ir atvirkštinius vangius pardavimus. Strategija veikė, padedant „McDonald's“ JAV tos pačios parduotuvės pardavimams pažymėti trečiąjį ketvirtį.
Tačiau analitikai perspėjo, kad vertės patiekalai veikia tik tuo atveju, jei klientai taip pat prideda meniu elementus, kurie nėra diskontuojami pagal jų užsakymus. „McDonald“ vadovai pirmadienį sumenkino tuos rūpesčius, sakydami, kad vidutinis 5 USD valgymo sandorio patikrinimas yra daugiau nei 10 USD.
Didžiausias „McDonald's“ pardavimų JAV pardavimai įvyko spalio pabaigoje, kai Ligų kontrolės ir prevencijos centrai mirtiną E. coli protrūkį susiejo su jo ketvirtfinalio „Pounder Burgers“. „McDonald's“ perjungė tiekėjus į savo svogūnus, ingredientas pirštais pirštais pirštais kaip tikėtinas protrūkio kaltininkas. Gruodžio pradžioje CDC paskelbė protrūkį oficialiai pasibaigus.
Tačiau dienomis po žinios apie protrūkį eismas „McDonald's“ JAV restoranuose smarkiai sumažėjo, ypač paveiktose valstijose.
JAV pardavimai nukentėjo nuo jų „Nadir“ lapkričio pradžioje, tačiau po to vėl pradėjo augti. Visų pirma, „Quarter Pounder“, populiariojo pagrindinio meniu punkto su didelėmis paraštėmis, paklausa greitai sumažėjo po krizės.
„McDonald's“ tikisi, kad jos pardavimai JAV atsigaus iki antrojo ketvirčio pradžios, sakė vadovai.
„Manau, kad dabar matome tai, kad„ E. coli “poveikis dabar yra tiesiog lokalizuotas tose srityse, kurios turėjo didžiausią įtaką“, – bendrovės konferencijos pokalbyje sakė generalinis direktorius Chrisas Kempczinski. „Taigi pagalvok apie tai kaip kaip Rocky Mountain regioną, kuris iš tikrųjų buvo šio klausimo epicentras”.
Bendrovė tikisi, kad vertės pasiūlymai kartu su pagrindiniais meniu papildymais padės paskatinti atkūrimą šiais metais. 2025 m. „Burger“ tinklas planuoja sugrąžinti savo populiarius užkandžių įvyniojimus, kurie dingo iš meniu per pandeminius užraktus ir pristatyti naują vištienos juostos meniu elementą.
Už JAV ribų pardavimai buvo stipresni. Abu „McDonald's International“ padaliniai pranešė apie tos pačios parduotuvės pardavimo padidėjimą ir sustiprino bendrą bendrovės rezultatą.
Bendrovės tarptautinės plėtros licencijuotų rinkų segmentas, į kurį įeina Viduriniai Rytai ir Japonija, pranešė apie 4,1%tos pačios parduotuvės pardavimų augimą.
„McDonald's International“ valdomų rinkų skyrius, kuriame yra keletas didžiausių rinkų, pranešė apie 0,1%tos pačių parduotuvių pardavimų augimą. Bendrovė teigė, kad dauguma rinkų pranešė apie tos pačios parduotuvės pardavimus, tačiau Jungtinė Karalystė ir kai kuriose kitose rinkose ketvirtį sumažėjo tos pačios parduotuvės pardavimai. Viena šviesi vieta buvo Prancūzija, kuri, kaip matė, kad tos pačios parduotuvės pardavimai buvo teigiami per ketvirtį po kelių mėnesių silpnos paklausos.
„McDonald's“ pranešė, kad ketvirtojo ketvirčio grynosios pajamos sudarė 2,02 milijardo dolerių arba 2,80 USD už akciją, palyginti su 2,04 milijardo dolerių arba 2,80 USD už akciją prieš metus.
Išskyrus pelną, susijusį su savo Pietų Korėjos verslo pardavimu, sandorių išlaidas, susijusias su Izraelio franšizės ir kitų prekių pirkimu, „McDonald's“ uždirbo 2,83 USD už akciją.
Žvelgiant į 2025 m., Tikimasi, kad pirmasis ketvirtis bus žemas „McDonald“ tos pačių parduotuvių pardavimų taškas, sakė CFO Ianas Bordenas, nurodydamas silpną metų pradžią JAV, be kitų veiksnių. Sausio mėn. Kalifornijoje žiemos audros ir gaisrai Kalifornijoje svarstė restoranų srautą.
Visus metus „McDonald's“ planuoja atidaryti maždaug 2200 restoranų. Maždaug ketvirtadalis tų vietų bus JAV ir jos tarptautinėse valdomose rinkose. Likusi dalis bus bendrovės tarptautinėse plėtros licencijuotose rinkose, įskaitant apie 1000 naujų restoranų Kinijoje.
Įskaitant savo investicijas į restoranų atidarymus, „McDonald's“ šiais metais planuoja išleisti nuo 3 iki 3,2 milijardo dolerių kapitalo išlaidoms.
Bendrovė taip pat prognozuoja nuo 20 centų iki 30 centų vienai akcijai nuo jos per visą metų pajamas dėl užsienio valiutos valiutos kursų.


