2024 m. sausio 30 d. jos būstinėje San Chosė, Kalifornijoje, matomas PayPal ženklas.
Justinas Salivanas | Getty Images Naujienos | Getty Images
PayPal akcijos antradienį nukrito net 7 proc., kai ketvirtajam ketvirčiui pateikė švelnesnes gaires, nei tikėjosi analitikai.
Bendrovė pranešė apie geresnį nei tikėtasi trečiojo ketvirčio pelną, tačiau ji nepaisė analitikų lūkesčių dėl pajamų liepos–rugsėjo mėnesiais.
Štai kaip bendrovei sekėsi, palyginti su Wall Street vertinimais, remiantis LSEG atlikta analitikų apklausa:
- Pelnas vienai akcijai: 1,20 USD, pakoreguota, palyginti su tikėtinu 1,07 USD
- Pajamos: 7,85 mlrd. USD, palyginti su 7,89 mlrd
Ketvirtąjį ketvirtį „PayPal“ ragina „mažą vienaženklį augimą“. Analitikai tikėjosi, kad pajamos padidės 5,4% iki 8,46 mlrd. Investuotojų grupė teigia, kad gairės atspindi „kainos ir vertės strategiją ir pelningo augimo prioritetų nustatymą“.
Remiantis LSEG, bendrovė tikisi pakoreguoto pelno vienai akcijai nuo 1,07 USD iki 1,11 USD, palyginti su vidutiniu analitikų vertinimu 1,10 USD.
Pajamos per ketvirtį padidėjo maždaug 6% nuo 7,42 mlrd. USD tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. „PayPal“ pranešė apie 1,01 milijardo dolerių grynąsias pajamas, arba 99 centus už akciją, palyginti su 1,02 milijardo dolerių arba 93 centais už akciją metais anksčiau.
Tai pirmoji generalinio direktoriaus Alexo Chrisso pajamų ataskaita nuo tada, kai rugsėjo mėnesį jis pasiekė vienerių metų darbo ribą. Antradienį „PayPal“ akcijos šiais metais padidėjo 36%, o nuo tada, kai Chrissas prisijungė prie mokėjimų bendrovės – 42%, kuri tuo metu buvo įklimpusi į gilų nuosmukį dėl išaugusios konkurencijos ir mažėjančio priėmimo procento arba pajamų procento, kurį „PayPal“ saugo nuo kiekvieną sandorį.
„PayPal“ akcijos nukrito po to, kai trečiojo ketvirčio pajamos sumažėjo
Chriss daugiausia dėmesio skyrė pelningam augimui ir geresniam pajamų gavimui iš pagrindinių įsigijimų, tokių kaip „Braintree“, kurią „Meta“ naudoja kreditinėms kortelėms apdoroti, ir mokėjimų programa „Venmo“.
Bendra mokėjimų apimtis, rodanti, kaip skaitmeniniams mokėjimams sekasi platesnėje ekonomikoje, per ketvirtį, pasibaigusį rugsėjo 30 d., padidėjo 9 % iki 422,6 mlrd. Gatvės paskyra.
Bendrovės veiklos marža siekė 18,8%, viršijant „StreetAccount“ prognozę 17,4%. „PayPal“ pranešė, kad bendra aktyvių sąskaitų suma siekia 432 mln., 1% daugiau nei prieš metus ir viršija vidutinį 430,5 mln.
Nors „PayPal“ priėmimo rodiklis sumažėjo iki 1,86% nuo 1,91% prieš metus, sandorių marža, pagal kurią bendrovė vertina savo pagrindinės veiklos pelningumą, išaugo iki 46,6% nuo 45,4%.
Viena iš „Chriss“ strategijų, sprendžiančių prastėjančios maržos problemą, buvo pasiūlyti prekybininkams didesnes pridėtinės vertės paslaugas, pvz., sujungus keletą duomenų taškų prie kasos, kad būtų sumažintas krepšelio atsisakymo rodiklis. Šis produktas, pavadintas „Fastlane“, pristatytas rugpjūtį ir yra vieno paspaudimo mokėjimo parinktis parduodant internetu, kuri gali būti naudinga Apple Mokėkite ir apsipirkkite, mokėkite per Shopify.
Rugpjūčio mėn. „Fintech“ platforma „Adyen“ padarė „Fastlane“ prieinamą JAV verslui ir teigė, kad ateityje planuoja plėsti pasiūlą visame pasaulyje. Bendrovė taip pat bendradarbiauja su kitais pasaulinės prekybos lyderiais, įskaitant „Fiserv“, „Amazon“, „Global Payments“ ir „Shopify“, nes tikisi padidinti savo internetinių kasų dalį.
„Fastlane“ taiko 60 % internetinių mokėjimų, kuriems netaikoma prekės ženklo mokėjimo parinktis, tikintis, kad klientas baigs atsiskaitymą svečiuose ir taps PayPal vartotoju.
Kitas didelis produkto pristatymas per ketvirtį buvo „PayPal Everywhere“, kuris pradėjo veikti rugsėjo pradžioje. Iniciatyva siūlo 5% pinigų grąžinimą už PayPal debeto kortelės naudojimą mobiliojoje programoje. Iki šiol „PayPal“ užregistravo 1 milijoną naujų „PayPal“ debeto kortelių.
„Visa tai skatina firminių kasų augimą“, – antradienį pareiškė Chrisas.
Bendra „Venmo“ mokėjimų apimtis per ketvirtį išaugo 8%, palyginti su praėjusiais metais. „DoorDash“, „Starbucks“ ir „Ticketmaster“ yra tarp įmonių, kurios dabar priima „Venmo“ kaip vieną iš būdų, kaip vartotojai gali mokėti.
Trumpalaikėje perspektyvoje Chrissas teigia, kad du pagrindiniai pajamų gavimo svertai yra „Venmo“ debeto kortelė, leidžianti klientams išleisti savo likutį tiek prisijungus, tiek neprisijungus, ir „Pay With Venmo“, kuri klientams suteikia sklandų būdą atsiskaityti internetu.
„Patobulinę šiuos produktus, pirmą kartą per kelerius metus linkstame į Venmo rinkodarą“, – sakė Chrissas.
ŽIŪRĖTI: „PayPal“ kriptovaliutų lyderis leidžia prekybininkams pirkti ir parduoti virtualų turtą