Cynthia Erivo ir Ariana Grande vaidina Elphabą ir Glindą „Universal“ filme „Wicked“.
Universalus
„Barbie“ 2023 m. nudažė miestą rožine spalva, o dabar „Wicked“ padidina priešiškumą pridėdama žalios spalvos.
UniversalusTeatralizuotas garsiojo Brodvėjaus miuziklo atpasakojimas kelia ažiotažą prieš jo pasirodymą lapkričio 22 d. su šimtais prekių pasiūlymų iš dešimčių mažmeninės prekybos partnerių. Žalios ir rožinės spalvos užtvara yra „Universal“ filmo rinkodaros strategijos dalis ir gali paskatinti mažmeninę prekybą pačiu svarbiausiu atostogų laikotarpiu.
Šie „Wicked“ bendradarbiavimai apima daugybę drabužių, aksesuarų, avalynės, grožio ir kostiumų iki namų dekoro, žaislų ir net unikalių automobilių.
Kolekcijų kainos taip pat skiriasi, todėl vartotojams siūlomos prieinamos ir prabangios galimybės parodyti savo meilę viskam „Wicked“.
Tikslas ir Walmart lentynose yra daugybė produktų, o visos parduotuvės skyriai yra skirti teminiams marškiniams, megztiniams ir avalynei, taip pat lėlėms, pliušinėms figūrėlėms, knygoms ir nagų lakui.
Lego ir Mattel turėti prie plėvelės pririštus plytų rinkinius ir Barbes; Starbucks turi naujų puodelių ir puodelių kolekciją, taip pat riboto laiko gėrimus, įkvėptus pagrindinių veikėjų Glindos ir Elphabos; ir Betty Crocker turi „mišinį, kad atskleistų“ pyragų mišinius, kurie įdėjus šlapių ingredientų nusidažo rausva arba žalia.
„Toyota“ „Lexus“ netgi išleidžia dvi unikalias 2024 m. „Lexus TX“ versijas, turinčias „Wicked“ tematikos apdangalus.
Brodvėjaus šou, kurio pagrindu sukurtas filmas, yra vienas populiariausių ir daugiausiai uždirbusių visų laikų miuziklų, jau turintis nusistovėjusią ir pasiutusią gerbėjų bazę.
„Broadway World“ duomenimis, vien tik Gershwin teatre Niujorke daugiau nei 14,5 milijono žmonių nusipirko bilietus pamatyti spektaklį nuo jo pasirodymo 2003 m. Šie skaičiai neapima keliaujančių nacionalinių pasirodymų ar tarptautinių rezidencijų.
Remiantis „Mintel“ 2024 m. „JAV superfanų ir entuziastų vartotojų ataskaita“, šie gerbėjai trokšta prekių, kurios švenčia ir sustiprina jų fantaziją, ir yra pasirengę už tai mokėti.
Ataskaitoje nustatyta, kad beveik pusė „superfanų“, labiausiai entuziastingų ir atsidavusių gerbėjų, per pastaruosius metus išleido pinigų oficialiems gerbėjų renginiams ar prekėms. Ataskaitoje, kurioje buvo apklausti 2 000 suaugusiųjų JAV, taip pat nustatyta, kad fandomų bendradarbiavimas ir su partneriais susiję leidimai yra sėkmingiausi tarp nišinių superfanų.
Ir tai yra geras dalykas mažmeninės prekybos plotui, kurio vartotojų pasitikėjimo indeksas rugsėjį nukrito 7 punktais, o tai yra didžiausias kritimas per daugiau nei trejus metus, o spalį pakilo 11%, o tai yra didžiausias vieno mėnesio pagreitis nuo 2021 m. kovo mėn.
Tikimasi, kad su „Universal“ bendradarbiaujantys mažmenininkai išaugs „Wicked“ prekių pardavimas, o tai gali padėti jiems išsiskirti iš kitų įmonių per ateinančius kelis mėnesius.
Paklausą taip pat gali paskatinti tai, kad bendradarbiaujama su prekėmis tik ribotą laiką. Kai atsargų nebeliks, greičiausiai jos nebus papildytos. Taigi, net ir labiausiai kainą žinantys vartotojai gali būti pasirengę išleisti, kad gautų šiuos produktus, kol jie neišnyks iš lentynų.
Kino teatrai taip pat siūlo teminius spragėsių kibirus, specialius gėrimus ir kitas prekes kino žiūrovams, kurie eina į kino teatrus pažiūrėti filmo. Šios mažmeninės prekybos galimybės galėtų padėti padidinti „Wicked“ kasą.
Šiuo metu kasų analitikai turi daug informacijos apie tai, ką „Wicked“ galėtų nuveikti per savo šalies atidarymo savaitgalį. Konservatyvioje pusėje yra 85 milijonų dolerių pervežimas, kurį prognozuoja pirmaujanti pramogų ir technologijų tyrimų įmonė NRG. Tuo tarpu kiti spėlioja, kad pirmasis planuojamos duologijos filmas gali viršyti 100 milijonų dolerių ir per pirmąsias tris dienas kino teatruose surinkti net 150 milijonų dolerių.
Lūkesčiai skiriasi, kai Holivudas pastaraisiais metais sunkiai parduoda ir uždirbo pelną iš filmų miuziklų. Adaptacijos, tokios kaip „In the Heights“, „Dear Evan Hanson“ ir „Mean Girls“, pagrįstos Brodvėjaus pasirodymais, nesugebėjo surinkti didelių kasų pajamų per savo pasirodymus.
Tačiau kiti gerbėjų pamėgti intelektinės nuosavybės varomi pavadinimai, įskaitant „Dune: Part Two“, „Deadpool & Wolverine“ ir „Inside Out 2“, buvo geresni. Kadangi „Wicked“ jau yra įprastas pavadinimas, bet egzistuoja muzikinėje erdvėje, kasos analitikams sunku nuspėti, kur jis pasieks.