Singapore Airlines naujos verslo klasės sėdynės.
Suteikimas: Singapore Airlines
„Singapore Airlines“ planuoja pridėti keturviečių pirmosios klasės „Airbus“ orlaivių, naudojamų ilgiausiais maršrutais, taip siekdama pritraukti daug išleidžiančių keliautojų į skrydžius, kurie gali trukti ilgiau nei 17 valandų.
Vežėjas įtrauks naujas vietas prie septynių „Airbus A350-900“ URL arba itin ilgo nuotolio orlaivių, kuriuos jis naudoja ilgoms kelionėms, įskaitant ilgiausią, tarp Niujorko ir Singapūro. Ji taip pat atnaujins savo tolimųjų skrydžių „Airbus“ lėktuvų kajutes naujomis verslo klasės sėdynėmis, kuriose greičiausiai bus komplektas su slankiojančiomis durimis. Populiaraus dizaino vežėjai vis dažniau pasirenka privatumą parduoti kaip privilegiją lėktuve.
Singapūras teigė, kad naujos pirmosios ir verslo klasės sėdynės turės naujų pramogų skrydžio metu, tačiau vežėjas neatskleidė daug informacijos apie naujas kajutes. Generalinis direktorius Goh Choon Phong pranešime spaudai sakė, kad jie „peržengs komforto, prabangos ir modernumo ribas“.
Oro linijų bendrovės investavo milijardus dolerių, kad atnaujintų savo aukščiausios kokybės kajutes, siekdamos persekioti keliautojus, norinčius išpirkti daugiau vietos lėktuve. Jie svyruoja nuo tarptautinių oro linijų, tokių kaip Singapūro didieji lėktuvai, iki mažesnių vežėjų „JetBlue Airways“. kurie skraido mažesniais „Airbus“ lėktuvais, kurių abiejuose yra apartamentai su stumdomomis durimis
Singapūro modernizavimo planuose taip pat numatytos naujos kabinos 34 tolimojo nuotolio „Airbus A350“ lėktuvams, kurie sudaro 1,1 milijardo Singapūro dolerių (apie 835 mln. USD), kapitalinį remontą, kurį planuojama pradėti eksploatuoti 2026 m. viduryje. Juose vis tiek bus 42 verslo klasės, 24 aukščiausios klasės ekonominės ir 192 standartinės ekonominės sėdynės, palyginti su 187 ekonomiškomis sėdynėmis, kurios šiuo metu yra nurodytos kaip orlaivio konfigūracija.
Itin ilgo nuotolio lėktuvuose dabar yra tik verslo klasės ir aukščiausios klasės ekonominės klasės kajutės. Remiantis vežėjo svetaine, įdiegus naują salono dizainą su pirmąja klase, bendra verslo klasės vietų skaičius padidės iki 70 nuo 67, o oro linijų bendrovė pasiūlys 58 aukščiausios klasės ekonomines vietas iš 94.
Dauguma JAV vežėjų jau atsisakė tolimųjų reisų pirmos klasės kajučių arba ruošiasi tai daryti ir pasirinko didesnę verslo klasę.
„American Airlines“ „Boeing 787-9 Flagship Suite“.
Šaltinis: American Airlines
American Airlines atnaujina kai kuriuos savo „Boeing 777“, įtraukdama 70 vietų verslo klasę, o ne atskiras pirmosios ir verslo klasės kajutes, ir atnaujins savo verslo klasės sėdynes 777 ir „Boeing 787 Dreamliner“ modeliuose į stumdomas duris. Tiekimo grandinės problemos pristabdė kai kuriuos modernizavimus, nes po pandemijos visoje pramonėje paklausa aukščiausios kokybės sėdynių.
Tačiau kai kurie vežėjai bent jau kai kuriuose maršrutuose planuoja išlaikyti pirmąją klasę. Vokietijos vežėjo Lufthansa nauji pirmos klasės „suite“ apartamentai debiutuos lapkričio 9 d.