„Bungie“, žaidimų įmonė, sukūrusi tokius mokslinės fantastikos hitus kaip „Halo“, „Destiny“ ir „Marathon“, atleido 220 darbuotojų, o tai apytiksliai 17% sumažino darbuotojų skaičių, trečiadienį paskelbė bendrovė. Tai antrasis „Bungie“ atleidimų etapas nuo tada, kai 2022 m. jį perėmė „Sony“.
Du buvę „Bungie“ darbuotojai, nukentėję nuo trečiadienio atleidimo, teigia, kad juos netikėtai užklupo sumažintas darbuotojų skaičius. „Bungie“ neseniai išleido „Destiny 2: The Final Shape“, o projektas viršijo visas vidines prognozes, pasak buvusių darbuotojų. Pastaraisiais mėnesiais vadovybė komandos susitikimuose signalizavo, kad įmonei sekasi gerai.
Tzivi Sherman, daugiau nei dvejus metus dirbusi garso dizainerėje „Bungie“, sakė, kad apie atleidimus iš Bungie įmonės „Twitter“ paskyros sužinojo įraše X. Jis sužinojo, kad netrukus po to buvo paveiktas jo vaidmuo.
„Pamačiau tviterį, tada maždaug po 45 minučių gavau el. laišką su prašymu susitikti ir grėsmingu pavadinimu“, – „TechCrunch“ pasakojo Sherman.
Nors Shermanas sužinojo naršydamas socialinėje žiniasklaidoje, jis sako laukęs, kol nukris kiti batai nuo Bungie atleidimo spalio mėnesį.
„Kažkaip toks jausmas [upper management] yra labai dviprasmiškas dėl to“, – interviu „TechCrunch“ sakė Guilhemas Lagarde'as, „Bungie“ gaminių palaikymo technikas, kurį paveikė trečiadienio atleidimai. „Tarsi jie mums sako vieną dalyką, bet užkulisiuose vyksta kažkas kita.
Pasak abiejų buvusių darbuotojų, „Sony“ įsigijęs „Bungie“ 2022 m. pradėjo kultūrinį pokytį žaidimų studijoje. Tačiau šį pavasarį „Sony“ ir „Bungie“ siekė aktyvesnės abiejų įmonių integracijos, sakė jie.
Per pastaruosius dvejus metus masiniai atleidimai žaidimų pramonėje tapo dažni, ypač po didelių įsigijimų, kaip šiuo atveju. Kotaku apskaičiavo, kad vien 2024 m. buvo atleista daugiau nei 8800 vaizdo žaidimų pramonės darbuotojų. Investuotojai ir toliau domisi pelninga žaidimų pramone, tačiau technologiją kuriantiems kūrėjams nepasisekė.
Pranešime spaudai „Bungie“ generalinis direktorius Pete'as Parsonsas teigė, kad trečiadienio atleidimai buvo „būtinas sprendimas perorientuoti mūsų studiją“. Parsonsas taip pat paminėjo integraciją ir sakė, kad „Bungie“ siekia integruoti 155 darbuotojus į „Sony“, kad sumažintų poreikį atleisti daugiau darbuotojų.
Tame pačiame pranešime spaudai, kuriame skelbiama apie atleidimą, Bungie paskelbė, kad kuria naują žaidimą. Parsonsas sakė, kad „Bungie“ kuria vieną iš savo inkubacinių projektų, kad sukurtų naują studiją „Playstation Studios“. Generalinis direktorius tai apibūdino kaip „veiksmo žaidimą visiškai naujoje mokslo ir fantazijos visatoje“.
Šis atleidimas susidėjo su dar vienu atleidimu 2023 m. spalį, kai buvo atleista 100 „Bungie“ darbuotojų ir atidėtas dviejų žaidimų išleidimas. Parsonsas teigė, kad įmonėje vis dar yra daugiau nei 850 komandos narių, kuriančių „Destiny“ ir „Marathon“.
Bungie iš karto neatsakė į prašymus pakomentuoti.