„Google“ užduočių atsisiuntimas gali būti vertingas būdas tvarkyti savo darbų sąrašus ir juos pasiekti. Jei norite sukurti atsarginę kopiją, ar perkelti užduotis į kitą programą, atsisiunčiama versija užtikrina, kad visada galėsite peržiūrėti svarbiausius priminimus ir terminus. Šis vadovas padės atlikti paprastus veiksmus, kaip lengvai atsisiųsti „Google“ užduotis.
„Google“ užduočių atsisiuntimo veiksmai
Atlikite šiuos paprastus veiksmus, kad lengvai atsisiųstumėte „Google“ užduotis:
- Atidarykite „Gmail“: Eikite į „Gmail“ savo įrenginyje ir prisijunkite prie paskyros.
- Atidarykite „Google Tasks“: „Gmail“ šoninėje juostoje pasirinkite piktogramą „Google Tasks“ (varnelė), kad peržiūrėtumėte užduočių sąrašą.
- Sukurkite užduotį: „Google Tasks“ šoninėje juostoje pasirinkite „Pridėti užduotį“. Įveskite užduoties pavadinimą, pridėkite išsamią informaciją ir paspauskite Enter, kad išsaugotumėte.
- Spausdinkite savo užduočių sąrašą: Kai užduotys yra nustatytos, eikite į trijų taškų meniu, esantį „Google Tasks“ šoninės juostos viršuje, dešinėje ir pasirinkite „Spausdinti sąrašą“.
- Išsaugoti kaip PDF: Iššokančiajame lange pasirinkite „Išsaugoti kaip PDF“. Spustelėkite „Išsaugoti“, tada pasirinkite vietą kompiuteryje, kur norite saugoti PDF failą.
Užduočių atsarginių kopijų kūrimas yra būtinas norint gerai organizuoti. Turėdami PDF kopiją, galite peržiūrėti užduotis be interneto arba dalytis jomis su kitais. Tokiu būdu galite efektyviai ir užtikrintai valdyti savo užduotis.